piątek, 12 kwietnia 2013

WARSAW FASHION WEEKEND



Miniony Weekend, tj. 5-7 kwietnia spędziłam w Warsaw bardzo Fashion ;) Jak zapewne wszystkie fashion victims i nie tylko, doskonale wiedzą, że chodzi mi o jeden z najmodniejszych eventów w Polsce - Warsaw Fashion Weekend. Zaproszenie dostałam od firmy Bello Design, która projektuje i tworzy niesamowitą biżuterię artystyczną. Polecam! BELLO DESIGN
Ok, co ja się będę rozpisywać - zamieszczam foty z wydarzenia i od razu sorka za jakość tych z wybiegu ;)
PS. Dziękuję Maffashion za wspólną fotkę na "ściance" :*























kamizelka - TKMAXX
bluzka - Butik
legginsy - Terranova
buty włoskie
biżuteria - Diva, I am
torebka - Bershka























kapelusz - Bershka
koszula - Bershka
pasek -   
legginsy - Terranova
torebka - Bershka
buty włoskie











Musiałam zamieścić fotę z moją pierwszą w życiu latte zrobioną przeze mnie, którą można było wziąć na WFW ( co tam, że z torebki ;p ) 






Pozdrawiam ciepło,
E K







15 komentarzy:

  1. suuuper suuuper !! :)) świetne zdjęcia. To na pewno była udana impreza :)) Pozdrawiam, Iwona Matycz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie było, pomimo zimna, jakie było w Soho Factory ;)

      Usuń
  2. Zachwycają mnie Twoje włosy! :)
    a ta przerwa nie była znowu taka długa... no może trochę :)
    Xoxo, Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Była, była, ale już się poprawiam bo brakowało mi tego ;)

      Usuń
  3. Swietne zdjecia :) zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale maasz świetnie kochana! Też chciałabym tam jechać ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tego wyjazdu i to bardzo. Wyglądałaś pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna narzutka :)
    A kapelusik posiadam podobny, z tym, że szary :D

    OdpowiedzUsuń
  7. :)) W sumie czemu nie? Obserwuję.
    Poza tym masz fajne włosy :D

    OdpowiedzUsuń